כל מה שחשוב לדעת לפני שמתכננים אירוע השקה

אנחנו אומה של חדשנות והמצאות. ההיי טק שלנו הוא המתקדם בעולם, תחום הרפואה גם עושה כותרות ואפילו עולם הבידור כבר מתחיל לקבל הכרה רצינית בחו"ל. בהחלט יש סיבה לגאווה. ואם הצלחנו ליצור מוצר טוב וחדשני, מוטב שנשיק אותו בצורה הטובה והנכונה ביותר.

 

אם בעבר היינו סבורים שאירועי השקה גדולים, שמורים אך ורק לאזור מרכז הארץ, עכשיו כבר קיימת ההבנה, שמה שחשוב באמת זה הכיצד ולא האיפה.

פקטורי אירועים הוא מקום אידיאלי להשקה שכזו – מהשקות אקסקלוסיביות ומצומצמות עד הפקות גדולות ומרהיבות, מכיריים פה את כל השיטות ויודעים לעמוד בכל דרישה שתבוא. אז מה חשוב נו לדעת בשביל שהשקה תהיה הצלחה? איפה שמים דגש ומה הייחודיות? אנחנו שאלנו ומומחי פקטורי אירועים ענו לנו.

 

חשיבות השקה של מוצר חדש

לא מספיק רק ליצור משהו חדש וטוב, צריך גם לעורר באזז ודיון סביב המוצר. כיצד עושים זאת? בעזרת השקה. מדובר בפרסומת נהדרת, בהשקעה שהיא חד פעמים אך בעלת תוצאות לטווח ארוך. חשיפה טובה גם לכם וגם למוצר שלכם.

 

 התמקדות במוצר

אנחנו עושים השקה על מנת לשים זרקור על המוצר עצמו. בהשקה מוצלח באמת, כל ההיילייטס הם על המוצר. והשקה מוצלחת היא אחת שמפעילה את כל 5 החושים של הלקוחות הפוטנציאליים (ושוב, אין באמת חשיבות באיזה תחום המוצר שנרצה להשיק). מה זה אומר בפועל?

 

חוש הראייה

מראה ויזואלי של המוצר, הלוגו שלו ושאר הסממנים החיצוניים שלו, צריכים להיות בולטים גם מבחינת עיצוב המקום שבו מתקיימת ההשקה.

חוש השמיעה

ההנחיה של האירוע צריכה להיות עם דגש ברור על המוצר המושק ויש צורך להזכיר אותו במגוון ההזדמנויות.

חוש הטעם

הכיבוד שמוגש במהלך ההשקה, צריך להיות קשור בצורה זו או אחר למוצר עצמו. כמובן שאם לא מדובר במוצר אכיל, אז עושים זאת בעיצוב הקולינרי – כל דבר שיעזור לנו להעביר את המסר הרצוי.

חוש המישוש 

יש סיבה למה בסוף ההשקה מחלקים מתנות למשתתפי ההשקה. זו דרך נהדרת לתת למוצר שלכם ממד נוסף וזה שווה זהב.

חוש הריח

ניתן לחבר בין חוש הריח לחוש הטעם באמצעות חוויה קולינרית או ליצור אווירה בעלת ניחוח שיאפיין את המוצר ויזכיר אותו למשתתפים, כל פעם שירגישו אותו.

 

 המוזמנים

אז נכון, אולי אין לכם צורך בסוללה של אנשים מפורסמים שיגיעו, אבל בהחלט צריכים אדם אחד או שניים, שיהיו מזוהים עם ההשקה. הסיבה פשוטה – השם של אותו האדם מביא לכם כותרות. ואתם צריכים אותן.

 

השקה זה מורכב

הרבה מעבר לאירועים אישיים כמו חתונות ובר מצוות, השקה דורשת יכולת תפעולית גדולה ויכולת לעלות רעיונות לא שגרתיים רבים. אין פה מקום לחובבנות או חוסר מקצועיות, לכן תוודאו תמיד שבחרתם את המקצוענים להפקת אירוע השקה מוצלח במיוחד.

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום!
איך אפשר לעזור לך?
Call Now Button דילוג לתוכן